۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

دستگیری زوج قاچاقچی با ۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه در میناب

دستگیری زوج قاچاقچی با ۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه در میناب

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه و دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با کار اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور میناب به بندرعباس می‌کردند، مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سوژه مورد نظر را با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس شناسایی کرده و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان در یکی از محله‌های شهرستان در یک عملیات ضربتی توقیف، دو نفر متهم که زن و شوهر بودند دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم و در بازرسی از منزل آنها ۱۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مجموعاً ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه کشف شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از خانواده‌ها خواست، برای برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

کد خبر 6132081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha