۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷

 به همت ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم صورت گرفت؛

 اجرای پویش و مسابقه «رئیس‌جمهور قرآنی» همراه با جوایز ارزنده

 اجرای پویش و مسابقه «رئیس‌جمهور قرآنی» همراه با جوایز ارزنده

ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم پویش و مسابقه «رئیس‌جمهور قرآنی» را همراه با اهدای جوایز ارزنده از ۱۹ خرداد تا ۸ تیر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پویش و مسابقه رئیس‌جمهور قرآنی به همت ستاد مردمی جلسات خانگی قرآن کریم با مشارکت دارالقرآن بسیج، اتحادیه مؤسسات قرآنی، مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه (س)، جامعه الزهرا و حوزه علمیه خواهران آغاز شد.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش مسابقه می‌توانند وارد وبگاه جلسات خانگی قرآن به نشانی https://setare۱۱۴.ir/۸tir شده و کلیپ‌های دولت اسلامی حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم را مشاهده و در پایان به سوال سه‌گزینه‌ای پاسخ دهند.

لازم به ذکر است در این بخش هر روز یک کلیپ جدید بارگذاری می‌شود و شرکت‌کنندگان با پاسخ به سوال هر روز می‌توانند امتیاز خود را افزایش داده و امکان برنده‌شدن خود در قرعه‌کشی پایان مسابقه را بیشتر کنند.

همچنین در بخش پویش نیز باید شاخصه‌های رئیس‌جمهور را در آیات قرآن جستجو و مفهوم آن را در قالب تصویر، کلیپ، دل‌نوشته و… به آیدی ادمین کانال ستاره‌های زمین در پیام‌رسان ایتا به نشانی @setare۱۱۴_admin ارسال کنند.

گفتنی است این پویش از ۱۹ خردادماه شروع شده و تا ۸ تیر ادامه خواهد داشت و در پایان به بیست نفر از شرکت‌کنندگان در بخش مسابقه و پنج نفر از شرکت‌کنندگان در بخش پویش هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 اجرای پویش و مسابقه «رئیس‌جمهور قرآنی» همراه با جوایز ارزنده

کد خبر 6132109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha