۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵

از دوشنبه ۲۱ خرداد؛

بسته ویژه «سیمرغ» به استان‌ها می‌رود/ برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی

بسته ویژه «سیمرغ» به استان‌ها می‌رود/ برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی

برنامه اکران و برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی بسته ویژه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» در قالب ۱۰ برنامه در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بسته فیلم‌های کوتاه «سیمرغ»، نمایش فیلم‌های کوتاه بسته ویژه «سیمرغ» و برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی در استان‌های کم‌برخوردار و فاقد سینما به منظور حمایت از علاقمندان به سینما است که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

برنامه اکران‌های استانی مجموعه فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» که شامل چهار فیلم «ارفاق»، «شریف»، «دآبر» و «برنو» است، توسط دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران و همراه با برگزاری کارگاه‌های فیلمسازی توسط کارگردانان این فیلم‌ها از دوشنبه ۲۱ خرداد آغاز و برنامه این اکران و کارگاه‌ها تا پایان خرداد به شرح زیر اعلام می‌شود.

بر این اساس، اولین نمایش فیلم‌های کوتاه بسته ویژه «سیمرغ» ۲۱ خرداد ساعت ۱۵ تا ۱۹ در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد خواهد بود. پس از نمایش فیلم‌ها، محمد ثریا کارگاه «خوانش و درک متن برای کارگردانی بهتر» برگزار خواهد کرد.

پس از آن، ۲۴ و ۲۵ خرداد نمایش بسته فیلم‌های کوتاه «سیمرغ» در دفتر انجمن سینمای جوان بم خواهد بود که با حضور سعید نجاتی کارگاه «مهندسی معکوس کارگردانی؛ فیلم‌های بدی که ساخته‌ایم» را برگزار خواهد کرد.

روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد نیز با همت دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان، «سیمرغ» در این شهر اکران می‌شود و محمد علیزاده فرد نیز کارگاه «عناصر مؤثر در خلق اثر سینمایی» را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6132127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha