۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

آغاز دوره جدید فعالیت آسیفاایران/ مدیرعامل انتخاب شد

آغاز دوره جدید فعالیت آسیفاایران/ مدیرعامل انتخاب شد

مجمع عمومی انجمن فیلمسازان انیمیشن ایران برگزار شد و دوره جدید آسیفاایران رسما آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی آسیفاایران (انجمن فیلمسازان انیمیشن ایران) جهت انتخابات هیات مدیره و بازرس در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در محل سالن سیف الله داد خانه سینما با حضور تعداد لازم اعضا تشکیل و در همان نوبت اول رسمیت یافته و برگزار شد.

در این مجمع عمومی پس از گزارش عملکرد و گزارش مالی هیات مدیره پیشین که به تایید مجمع عمومی رسید رای گیری برای انتخاب هیات مدیره و بازرس جدید برگزار شد. در این انتخابات به ترتیب بهرام عظیمی با ۳۴ رای، حمید محمدی با ۳۱ رای، حسین ملایمی و روانبخش صادقی با ۳۰ رای و فاطمه حسینی شکیب با ۲۸ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و غلامرضا حبیبی با ۱۸ رای به عنوان بازرس اصلی انجمن انتخاب شدند. محمد مقدم و اسماعیل شرعی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم هیات مدیره و مژگان علیزاده به عنوان علی‌البدل بازرس انتخاب شدند.

در ادامه در اولین‌ جلسه رسمی هیات مدیره جدید در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۳ در محل دفتر آسیفاایران طی انتخابات داخلی هیات مدیره بهرام عظیمی به عنوان مدیر عامل، روانبخش صادقی به عنوان رئیس هیات مدیره و حمید محمدی مجددا به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

کد خبر 6132213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha