۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵

رئیس مرکز سنجش پزشکی خبر داد:

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی فردا اعلام می‌شود

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی فردا اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی به صورت کارنامه فردا سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار شده است و ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به رقابت پرداختند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۶ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر شد و داوطلبان تا ۱۸ اردیبهشت فرصت داشتند اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

وی یادآور شد: پیش از این اعلام کرده بودیم که کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بر همین اساس کارنامه فردا سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

نوروزشمسی اظهار داشت: پس از انتشار کارنامه اولیه، دفترچه راهنمای انتخاب رشته دستیاری تخصصی هم منتشر می‌شود و امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند فراهم خواهد شد.

کد خبر 6132246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha