۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰

در کمیته فرهنگی ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی مطرح شد؛

همه ظرفیت های مردمی در مهمانی کیلومتری غدیر استفاده شود

همه ظرفیت های مردمی در مهمانی کیلومتری غدیر استفاده شود

بیرجند-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت:از همه ظرفیت های مردمی در باشکوه برگزار شدن مهمانی کیلومتری غدیر با استفاده از تجربه تشییع شهدای خدمت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری ظهر دوشنبه در کمیته فرهنگی ستاد مردمی مهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند اظهارکرد: هر کاری که مردمی باشد، بهتر انجام می‌شود اما این موضوع در دولت‌های مختلف بر اساس رویکردی که داشته اند دچار تعبیراتی شده است.

به گفته وی؛ از تجربیات تشییع شهدای خدمت در برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر باید استفاده کنیم و انتظار آن است که همه فعالان در حوزه فرهنگی در این خصوص پای کار بیایند.

وی تأکید کرد: بر اساس تأکید استاندار همه فعالیت‌های مرتبط با این موضوع تحت عنوان برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیر با مسئولیت نماینده ولی فقیه انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری در مسیر برپایی این مراسم از ساعت ۴ تا ۱۰ شب نباید فعالیتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای این مراسم برنامه‌های تبیینی با محوریت قرارگاه جهاد تبیین بسیج، برپایی نماز جماعت توسط ستاد نماز جمعه بیرجند، فضا سازی محیطی شهر و مسیر مهمانی کیلومتری توسط شهرداری و اجرای سرود و مداحی توسط حوزه هنری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مربوط به انجام این کار را فراهم خواهیم کرد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی مانند برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، خدمات جهادی و اجتماعی و… نیز پیش بینی شده است.

به گفته وی؛ ۸۰ درصد پیام رسانی این برنامه بر عهده رسانه هاست و برنامه‌ها باید متناسب با چهلم شهدای خدمت باشد.

مسئول جبهه فرهنگی مردمی خراسان جنوبی هم در ادامه این جلسه با اشاره به تشکیل پنج کمیته برای برنامه ریزی برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر گفت: همه کسانی که تمایل به همکاری دارند در سامانه ثبت نام کنند

حسین پور ادامه داد: ذیل این کمیته فرهنگی، کمیته‌های دیگر برای برنامه ریزی بهتر و انجام هماهنگی بیشتر در همه زمینه‌ها تشکیل شده اند.

کد خبر 6132313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha