۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد؛

مشارکت حداکثری دانش آموزان قزوینی در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت حداکثری دانش آموزان قزوینی در انتخابات ریاست جمهوری

قزوین- مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از مشارکت حداکثری دانش آموزان در انتخابات ریاست جمهوری با اجرای پویش های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر اظهار کرد: روز جمعه ۸ تیر ماه شاهد حماسه دیگری از مردم ایران زمین خواهیم بود و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و با حضور حداکثری در پای صندوق، با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت خواهیم کرد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: همانطور که شاهد بودیم مردم عزیز در اقصی نقاط کشور و حتی روستاها یاد و خاطره رئیس جمهورشان را گرامی داشتند و با شکوه هر چه تمام شهید دکتر رئیسی و همراهانشان رو بدرقه کردند و حماسه آفریدند.

وی در ادامه گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای باید این حماسه مردم تکمیل و کامل شود و انشاالله مردم و بویژه دانش آموزان روز جمعه ۸ تیر ماه به همراه پدر، مادر و دوستان پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با انتخاب رئیس جمهور آینده کار که گره خورده در آینده خودشان است تکمیل خواهند کرد.

این مسؤول عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است تا شاهد نقش آفرینی دانش آموزان در سرنوشت آینده خود باشیم.

وی در ادامه افزود: پویش «روایت حضور» یکی از برنامه‌های انتخاباتی مختص به دانش‌آموزان است که در این پویش دانش آموزان با تولید کلیپ کوتاه در خصوص تشویق و ترغیب عموم مردم بویژه رأی اولی‌ها و همچنین با پویش «ادامه راه» که در این پویش کلیپ و فیلم در خصوص دلایل شرکت در انتخابات و اهمیت مشارکت در انتخاب رئیس جمهور آینده کشور که ویژه رأی اولی‌ها است، شاهد نقش آفرینی دانش آموزان استان خواهیم بود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: پویش «ما تأثیر گذاریم» و پویش «یه قدم برای ایران» توسط همه دانش آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در خصوص همراهی پدر و مادر در روز انتخابات و دعوت از دیگران و دوستان برای حضور در پای صندوق رأی برنامه ریزی شده است که در این پویش با تهیه کلیپ یک دقیقه‌ای نظرات خود را بیان خواهند کرد.

وی در خصوص لینک و آدرس پیام رسان شاد برای ارسال تولیدات و کلیپ‌های دانش آموزان تصریح کرد: از همه دهه هشتادی و نودی های استان تقاضا داریم که آثار و تولیدات خود در پیام رسان شاد ارسال کنند که البته درپایان این برنامه‌ها نیز مانند سایر پویش‌ها به تولیدات و آثار برترجوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

رسولی فر در پایان صحبت‌هایش با تاکید براینکه امیدواریم دانش‌آموزان به ویژه رأی اولی‌ها در کنار خانواده بتوانند ضمن ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب خوبی نیز داشته باشند گفت: حضور و فعالیت دانش‌آموزان برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی ستودنی است و با توجه به اثرگذاری قشر دانش‌آموز در خانواده امیدواریم بتوانیم در این حوزه اقدامات مؤثری داشته باشیم.

کد خبر 6132349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha