۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

از امروز به مدت سه روز؛

دوره‌ تربیت مربی سرود در کانون پرورش فکری کرج آغاز شد

دوره‌ تربیت مربی سرود در کانون پرورش فکری کرج آغاز شد

کرج- دوره سه روزه تربیت مربی سرود با حضور علاقه‌مندان از امروز در مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره تخصصی تربیت مربی سرود در استان البرز، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان، از امروز دوشنبه در مرکز مجتمع برگزار شد؛ این دوره تا روز چهارشنبه هفته جاری نیز با حضور علاقه‌مندانی که از زمان اعلام فراخوان تا کنون ثبت نام کرده‌اند، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مسعود نکویی مدرس دوره و از اساتید کشوری در اولین جلسه این نشست آموزشی در خصوص خودنگری و دیگر نگری و نقش اساسی مربی در تربیت کودکان و نوجوانان و تفاوت توسعه و موفقیت و مرز این دو سخن گفت و انسان توسعه یافته را انسانی جمع گرا و دارای جذابیت درونی خواند.

این هنرمند در ادامه در خصوص تفاوت‌های خانواده، گروه و تیم برای حاضران سخن گفت و افزود: مربی باید ابتدا خودش را خوب شناخته و با تقویت ویژگی‌های مثبت به پیشرفت کار تیمی کمک کند.

این مدرس که تا کنون توانسته موفقیت‌های ملی و بین المللی زیادی را در کارنامه کاری خود در حوزه سرود ثبت کند و حدود چهل کتاب در این زمینه تألیف کرده است، در ادامه به تعریف سرود، هدف و محتوای سرودها، لزوم تناسب محتوا با مناسبت، آواز در جهان، اولویت سرود و مشخص کردن مسیر برای کودکان و نوجوانان برای شرکت کنندگان سخن گفت.

گفتنی است علاقه‌مندان شرکت کننده در این دوره که اغلب مربیان و معلمان مدارس هستند، قرار است در این سه روز با نحوه‌ی تشکیل گروه، انتخاب شعر و موسیقی و دیگر نیازهای تشکیل گروه سرود برای کودکان و نوجوانان آشنا شوند.

در پایان دوره و پس از کسب امتیاز لازم توسط شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان، اهدا خواهد شد.

کد خبر 6132361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha