۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

در صورت عدم برنامه ریزی؛

مهرگان و شمال قزوین با مشکل کم آبی مواجه می شوند

مهرگان و شمال قزوین با مشکل کم آبی مواجه می شوند

قزوین- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین با اشاره به ساخت و سازها این استان گفت: در صورت نداشتن برنامه ریزی در مهرگان و شمال قزوین با مشکل کم آبی روبرو می شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فولیان ظهر دوشنبه در اولین شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم در قزوین در سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از مصوبات این شورا عملیاتی شده است، ادامه داد: با همراهی دستگاه‌ها ۸۹ درصد مصوبات این شورا در سال گذشته اجرایی شده و مابقی آن نیز در دستور کار است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل قزوین تاکید کرد: در سال گذشته ۲۹ جلسه پیشگیری از وقوع جرم در استان برگزار شده که ۴ مورد آن در قزوین در ۲۵ نشست نیز در شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی بیان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز، اعتیاد به مواد مخدر، تصادف، سرقت و همچنین اتباع در کنار موضوع جرایم انتخاباتی از مهم‌ترین موضوعات شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان قزوین بوده است.

فولیان در پایان با اشاره به ساخت و سازهای صورت گرفته در شهر مهرگان و اراضی شمال شهر قزوین بیان کرد: در صورت نداشتن برنامه مناسب و با اجرای این ساخت و سازها در آینده‌ای نه چندان دور در این مناطق نیز با مشکل کم آبی روبرو می‌شویم.

کد خبر 6132374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha