۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۲

سلیمانی تاکید کرد؛

ضرورت حفظ همدلی و همبستگی در ارکان جمعیت هلال‌احمر

ضرورت حفظ همدلی و همبستگی در ارکان جمعیت هلال‌احمر

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر بر نقش پر اهمیت مسوولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان‌ها و سازمان‌ها در حفظ همدلی و همبستگی در ارکان هلال‌احمر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای سلامت و شهدای اخیر خدمت بر لزوم حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فضائل شخصیت شهید والامقام آیت‌الله آل‌هاشم اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، این شهید گران‌قدر با روحیه مردمی، منش کم‌نظیر خود، موانع‌ها را در مسیر آرمان‌های انقلاب رفع می‌نمود و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه جاری و ساری می‌ساخت.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جمعیت هلال‌احمر پرداخت و این بیانات را نقشه راه این جمعیت توصیف کرد.

سلیمانی همچنین با یادآوری موضوعات مطرح شده در گردهمایی‌های سالانه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه را مهم‌ترین پایگاه فرهنگی و اعتقادی در جمعیت هلال‌احمر توصیف کرد و به برخی از مأموریت‌های آنان اشاره کرد.

توجه به حفظ سرمایه‌های اجتماعی در جمعیت هلال‌احمر، بهره‌گیری از ظرفیت حضور جوانان در جمعیت هلال‌احمر، توجه به ترویج مفاهیم قرآنی در جمعیت هلال‌احمر از دیگر موضوعات مورد اشاره دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در این همایش بود.

وی همچنین بر ضرورت حفظ همدلی و همبستگی در این مجموعه تأکید کرد و افزود: اقدامات فرهنگی تأثیرگذار در جمعیت هلال‌احمر با همدلی و هم‌فکری بخش‌های متعدد جمعیت هلال‌احمر ممکن است.

سلیمانی ماندگاری یک اقدام فرهنگی را نتیجه برنامه‌ریزی، تعامل و هم‌افزایی دانست و افزود: تعالی یک سازمان با همبستگی و همراهی اجزای متعدد یک مجموعه ممکن است.

اهمیت امیدبخشی در جامعه، بهره‌گیری بیشتر از هیأت‌های حضرت علی‌اکبر (ع)، توجه به انتخابات مجامع، لزوم استمرار فعالیت‌های دبیرخانه‌دائمی اخلاق امدادگری از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در این گردهمایی بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر این مسأله را نیز یادآور شد که جمعیت هلال‌احمر به واسطه خدمات انسان دوستانه در جامعه به عنوان نهادی اثرگذار در کشور شناخته شده است.

وی روحیه داوطلبی را در ادامه عنصر اصلی در جمعیت هلال‌احمر توصیف کرد و بر لزوم حفظ آن تأکید کرد.

سلیمانی در پایان از برگزارکنندگان این همایش قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد، که این رویدادها زمینه تعالی و ترقی جمعیت هلال‌احمر را فراهم سازد.

کد خبر 6132566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha