افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حادثه رفح

افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حادثه رفح

منابع صهیونیستی از افزایش تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات امروز مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در رفح خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شمار تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه عملیات امروز مبارزان مقاومت فلسطین در رفح واقع در جنوب نوار غزه افزایش یافته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در نتیجه فروریختن ساختمانی در رفح واقع در جنوب نوار غزه تاکنون ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین این رسانه‌ها بیان کردند که در نتیجه این حادثه ۱۸ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند و ۲ نظامی دیگر نیز زیر آوار این ساختمان گرفتار شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین نیروهای امداد و نجات ارتش رژیم صهیونیستی حاضر در اطراف این ساختمان را هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌دهند.

از سوی دیگر این رسانه‌ها از تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه حمله پهپادی رزمندگان حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۶ به وقت محلی، ۵ صهیونیست زخمی به بیمارستان «زیف» در منطقه اشغالی «صفد» منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این صهیونیست‌ها در پی برخورد یک پهپاد پرتاب‌شده از سوی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی و وقوع آتش‌سوزی در این منطقه، زخمی شده‌اند.

کد خبر 6132627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha