۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد؛

تلاش برای رفع مشکلات آب و برق در خوزستان

تلاش برای رفع مشکلات آب و برق در خوزستان

شادگان- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا در تابستان امسال کمترین مشکل در بحث تنش آب و برق را در شهرستان شادگان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شادگان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های مختلف در حال انجام شهرستان شادگان اعم از پروژه‌های حوزه عمران شهری، حوزه روستایی، مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بازدید داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه که تعدادی از مسکن مهر به همت دولت سیزدهم بزودی تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: در پروژه‌ای که امروز در قالب نهضت ملی مسکن در حال انجام است محوطه سازی، مسجد و مدرسه آماده شده و نقیصه‌ای که بعضاً در گذشته در مسکن مهر وجود داشته اکنون وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در تابستان امسال کمترین مشکل در بحث تنش آب و برق را در شهرستان شادگان داشته باشیم، اظهار کرد: از پست برق در حال احداث شهرستان بازدید داشتیم، همچنین وضعیت پایه‌هایی که سقوط کرده بود مورد بررسی میدانی قرار گرفت تا در تابستان مشکلی ایجاد نکنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان خبر داد: به همت مسؤولان شهرستان شادگان، این شهر بر روال و چرخه عمرانی افتاده و امیدواریم با عزم و اراده‌ای که در شهرستان، بین همه مسؤولان و خادمان مردم وجود دارد به زودی رنگ و روی شهرستان شادگان متحول شود

کد خبر 6132728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      0 0
      برای آب شهردهدز کاری کنید آب برای خوردن نیست