۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

به مناسبت هفته ازدواج صورت گرفت؛

حمایت اداره کل ارشاد خوزستان از طرح‌هایی با موضوع ازدواج آسان

حمایت اداره کل ارشاد خوزستان از طرح‌هایی با موضوع ازدواج آسان

اهواز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حمایت طرح‌های سبک زندگی، خانواده موفق و فرزندپروری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به مناسبت هفته ملی ازدواج خبر داد.

مجید منادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک سالروز ازدواج و پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: به منظور تقویت بنیاد خانواده، تسهیل کردن ازدواج و فرزندآوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نسبت به حمایت از طرح‌های سبک زندگی، خانواده موفق و فرزندپروری در قالب تبصره ۱۴ با مبلغی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته ازدواج اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه باید برای ازدواج آسان، به موقع و موفق جوانان در جامعه فرهنگ سازی انجام شود، تصریح کرد: این اداره، تولید آثار موسیقی، تجسمی، نمایش و فیلم با موضوع خانواده و ازدواج در قالب قرارگاه شهید آوینی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی در شهرهای استان با حضور اساتید سبک زندگی و اهدای کمک هزینه در قالب تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای ازدواج را به مناسبت هفته ازدواج در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: ترویج فرهنگ ازدواج با الگو برداری از ازدواج ساده و بی آلایش حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در بین جوانان امروزی بهترین راه برای ترغیب جوانان به امر ازدواج است.

وی بیان کرد: شب شعر گویشی در شهرستان‌های خوزستان با موضوع ازدواج، اجرای نمایش طنز، تولید محتوای گرافیکی و ایستگاه نقاشی با موضوع خانواده از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این مناسبت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد: تقدیر از زوج‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی، مسابقه عکس و پخش تراکت‌های تبلیغاتی با موضوع جمعیت و خانواده در برنامه‌ها و جشن‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای ترویج و آسان شدن ازدواج جوانان توسط این اداره کل طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ هفته ملی ازدواج از ۱۹ لغایت ۲۵ خرداد سال‌جاری و با شعار «آسان و آسمانی» نامگذاری شده است.

کد خبر 6132734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha