۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۹

دادستان دزفول:

فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول دستگیر شد

فروشنده سلاح غیرمجاز در دزفول دستگیر شد

دزفول- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: سوداگر مرگ و فروشنده سلاح غیر مجاز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دزفول دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آماده عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیر مجاز در این شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: دادستانی دزفول با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات قضائی، فنی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه و حضور فرد مجرم شده که پس از صدور دستور قضائی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری غیر مجاز و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محل مخفی گاه متهم، بیان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته توسط مقام قضائی رسیدگی کننده به پرونده متهم، وی به بزه خرید و فروش مواد مخدر و سلاح غیر مجاز معترف شد.

آماده با اشاره به اینکه خط قرمز این دادستانی مبارزه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و سلب امنیت عمومی است، بیان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار تأمین کیفری متناسب به زندان معرفی شد.

کد خبر 6132738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      در حالی که عربهای اهواز آبادان وبعضی از شهرهای خوزستان کلاش دارند ودر عروسی ها وعزاها ازانها استفاده میشه گرفتن یک کلت از جک های خنده دار است