۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۹

عالم اهل سنت خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات پوشالی بودن تبلیغات دشمن را نشان می‌دهد

حضور مردم در انتخابات پوشالی بودن تبلیغات دشمن را نشان می‌دهد

بجنورد_ مربی مکتبخانه مسجد حنفیه اهل تسنن بجنورد گفت: حضور مردم در انتخابات پوشالی بودن تبلیغات دشمنان را به اثبات می‌رساند.

حلیمبردی آخوند درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق فرموده خداوند متعال در قرآن کریم، سرنوشت هیچ ملتی رقم نمی‌خورد مگر با دستان خودشان، شرکت در انتخابات تعیین حق سرنوشت است یعنی ما به دست خودمان سرنوشتمان را رقم می‌زنیم.

وی در ادامه افزود: همه آحاد جامعه و همه اقوام و مذاهب وظیفه داریم حضور پرشور و با نشاطی در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشیم زیرا تک تک رای‌ها ما تیر محکمی بر قلب دشمنان از جمله رژیم خبیث صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

مربی مکتبخانه مسجد حنفیه اهل تسنن بجنورد بیان کرد: برای افزایش آگاهی مردم در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، باید از ظرفیت‌های مختلف، از جمله رسانه‌ها، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و نمازهای جمعه استفاده کرد و باید برای مردم تبیین کرد که انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است و تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت کشور خواهد داشت.

آخوند درخشان بیان کرد: مردم فهیم ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمام انتخابات و مناسبت‌های ملی شرکت داشتند و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری را ثابت کردند بار دیگر با حضور خود در این دوره از انتخابات ۸ تیرماه نیز پوشالی بودن تبلیغات دشمنان را به اثبات می‌رسانند.

کد خبر 6132940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha