۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

تابلو و تاثیرات شگفت انگیز آن در دکوراسیون

تابلو و تاثیرات شگفت انگیز آن در دکوراسیون

چیدمان و دیزاین داخلی تنها با استفاده از عناصر تزیینی تکمیل می شود و تابلو یکی از عناصر اصلی برای تزیین دیوار است که بر اساس کاربری انتخاب می شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چیدمان و دیزاین داخلی تنها با استفاده از عناصر تزیینی تکمیل می‌شود. تابلو یکی از عناصر اصلی برای تزیین دیوار است که بر اساس کاربری انتخاب می‌شود. از آثار هنری و تزیینی می‌توان در بخش‌های مختلف یک فضا استفاده کرد. در فضای مسکونی تابلو دکوراتیو کاربرد بسیار زیادی دارد و می‌توان در بخش‌های مختلف آن مانند پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب از انواع تابلو استفاده کرد.

با خرید تابلو امکان نصب آن در قسمت‌های مختلف منزل وجود دارد. انتخاب مکان مناسب نصب این عنصر تزیینی بستگی به نوع چیدمان و طراحی داخلی دارد. تابلو باید در ارتفاع مناسبی نصب شود تا از نظر بصری زیبا به نظر برسد. بدیهی است که برای بخش‌های مختلف یک کاربری، بهتر است از تصاویر متنوع استفاده شود. این کار می‌تواند بر هویت بصری یک فضا تاکید کند و موجب ایجاد تعادل در طراحی آن شود.

انواع تابلو برای دکوراسیون داخلی

سبک‌های مختلف طراحی و نقاشی وجود دارند که انواع تابلو بر اساس آنها ارائه می‌شوند. تابلو برای دکوراسیون داخلی می‌تواند مدرن، کلاسیک، سنتی، انتزاعی، مینیمال، فانتزی و … انتخاب شود. هر محیطی با یک شیوه طراحی می‌شود و بهتر است عناصر تزیینی آن نیز مانند تابلو دیواری بر اساس همان سبک انتخاب شوند.

بخش‌های مختلف در یک فضای داخلی کاربردهای مختلفی دارند. به همین دلیل بهتر است تابلو را بر اساس کاربرد و استفاده هر بخش انتخاب کرد. به عنوان مثال در فضای خواب یک منزل مسکونی باید آرامش در محیط ایجاد شود. از این رو تابلو هایی باید در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند که آرامش بخش باشند. به همین دلیل برای هر فضا بهتر است بر اساس کاربردش، عنصر تزیینی را انتخاب کرد.

تابلو برای اتاق خواب

همانطور که ذکر شد انواع تابلو برای دکوراسیون داخلی بر اساس کاربرد هر بخش انتخاب می‌شوند. تابلو برای اتاق خواب نیز با توجه به مثالی که در بخش قبلی گفته شد، باید آرامش محیط را بر هم نزند. در این راستا باید آثاری برای این فضا انتخاب شوند که دارای رنگ‌های ملایم باشند. اتاق خواب کودک و بزرگسال هر کدام نوع طراحی متفاوتی دارند و به همین دلیل نیز باید تابلو هایی متناسب با نوع طراحی در این فضاها به کار رود.

با خرید تابلو برای اتاق خواب این امکان وجود دارد که این عنصر تزیینی در بخش‌های مختلفی نصب شود. مثلاً بالای تخت خواب یک مکان مناسب برای نصب تابلو است. با توجه به سبک طراحی اتاق خواب باید سبک اثر هنری نیز انتخاب شود. امروزه اغلب فضای خواب به صورت مدرن طراحی می‌شود و بر همین اساس نیز تابلو دکواتیو انتخاب می‌شود.

تابلو و تاثیرات شگفت انگیز آن در دکوراسیون

تابلو برای نشیمن

نشیمن یکی از فضاهای کاربردی در یک کاربری مسکونی به شمار می‌آید. خانواده و فامیل نزدیک در این فضا دور هم جمع می‌شوند و لحظات خوبی را با هم سپری می‌کنند. به همین علت باید این فضا صمیمی و راحت طراحی شود. متناسب با نوع طراحی نشیمن، باید از انواع تابلو دکوراتیو با تنوع بالا در این فضا استفاده شود.

میزان فروش تابلو برای نشیمن بسیار بیشتر از بخش‌های دیگر منازل مسکونی است. این فضا دارای مبلمان راحتی است و بالای مبلمان می‌تواند مکان مناسبی برای نصب تابلو باشد. بهتر است رنگ و طرح آثار با نوع طراحی و رنگ مبلمان هماهنگ باشد. اندازه و ارتفاع نصب تابلو نیز در این خصوص بسیار اهمیت دارد و تاثیر زیادی در زیبایی بصری فضای نشیمن دارد.

تابلو و تاثیرات شگفت انگیز آن در دکوراسیون

خرید تابلو برای پذیرایی

پذیرایی از دیگر بخش‌های اصلی یک خانه محسوب می‌شود. در این فضا از مهمانان پذیرایی می‌شود و به همین دلیل باید عناصر تزیینی مانند تابلو رسمی‌تر انتخاب شوند! معمولاً از تابلو گل یا طبیعت در این فضا استفاده می‌شود. انتخاب سبک طراحی آثار تزیینی برای این فضا بستگی به نوع طراحی پذیرایی دارد. در حال حاضر معمولاً از سبک مدرن برای طراحی فضاهای داخلی استفاده می‌شود؛ در نتیجه تابلو پذیرایی نیز مدرن انتخاب می‌شود.

به منظور خرید تابلو برای پذیرایی باید عوامل دیگری مانند نوع چیدمان، طرح و رنگ استفاده شده در فضا را در نظر گرفت. در این صورت می‌توان تابلو دیواری را بر همین اساس خریداری کرد. جدیدترین تابلو برای پذیرایی نیز باید بر اساس سبک و شیوه طراحی این فضا انتخاب شوند.

تابلو فانتزی

یکی از انواع تابلو که در دکوراسیون مدرن کاربرد دارد، تابلو فانتزی است. این نوع آثار به صورت مدرن طراحی می‌شوند و با نوع طراحی امروزی هماهنگی دارند. در نتیجه می‌توان از آنها در بخش‌های مختلف یک منزل مسکونی استفاده کرد. قیمت تابلو فانتزی بر اساس ابعاد آن تعیین می‌شود. از این رو باید در هنگام انتخاب تابلو به ابعاد بوم نقاشی دقت شود و بر اساس آن، عنصر تزیینی خریداری شود.

طرح‌های فانتزی دارای تصاویری فراطبیعی هستند و اغلب به صورت مدرن طراحی می‌شوند. این تصاویر خیال گونه به شکل‌های مختلفی به صورت تابلو دکوراتیو ارائه می‌شوند و می‌توان از آنها در فضاهای مختلف استفاده کرد. با خرید تابلو فانتزی این امکان فراهم می‌شود که از آن در بخش‌های مختلف فضای مسکونی با توجه به نوع طراحی آن استفاده کنید.

فروش تابلو مدرن برجسته

ما در سایت دکورآفیس انواع تابلو مدرن برجسته با موضوعات و سبک‌های مختلف را به صورت آنلاین به مشتری ارائه می‌دهیم. فروش تابلو مدرن برجسته از دیگر آثار هنری چاپی بیشتر است و به همین دلیل طراحان نیز سعی می‌کنند که در این خصوص تابلو ها با طرح‌های متنوع‌تری ارائه دهند. قیمت‌های مقرون به صرفه و کیفیت بالای انواع تابلو موجب شده است که فروش این آثار بیشتر شود.

تابلو برجسته به صورت سه بعدی روی سطح دو بعدی طراحی می‌شود. به دلیل برجسته به نظر آمدن طرح این نوع آثار، واقعی‌تر به نظر می رسند و از این رو فروش آنها نیز بیشتر از سایر آثار است. از این آثار می‌توانید در کاربری مسکونی و فضاهایی مانند نشیمن، پذیرایی و اتاق خوب استفاده کنید. بهتر است در این خصوص به نوع طراحی فضای مورد نظر نیز دقت کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6132970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha