۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

تاکید بر گرامیداشت یادوخاطره شهید رییسی به عنوان شاگرد شهید بهشتی

تاکید بر گرامیداشت یادوخاطره شهید رییسی به عنوان شاگرد شهید بهشتی

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی به عنوان شاگرد شهید بهشتی در مراسم مختلف هفتم تیر در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه ولایت و امامت و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، طی سخنانی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وی قرار گرفتن در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای خدمت را از جمله دیگر مناسبت‌هایی دانست، که باید در برنامه‌های دهه ولایت و امامت و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی مورد توجه قرار گیرد و افزود: برگزاری مراسم در مسجد ابوذر تهران، برگزاری مراسم ویژه در مقتل شهدای هفتم تیر در مجتمع سرچشمه تهران از جمله برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در تهران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: البته برنامه‌های جامع این هفته به زودی اعلام خواهد شد، اما باید در برنامه‌های هفتم تیر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی به عنوان شاگرد و یار برجسته شهید بهشتی مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران اهمیت دهه ولایت و امامت را مورد توجه قرار داد و از همه ولایتمداران درخواست کرد، با برنامه‌ریزی مناسب بر شکوه برنامه‌های این عید بزرگ بپردازند.

کد خبر 6133005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha