۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

سلیمی در گفتگو با مهر:

هنوز اعضای کمیسیون‌های مجلس مشخص نشده است

هنوز اعضای کمیسیون‌های مجلس مشخص نشده است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اعضای کمیسیون‌های مجلس مشخص نشده است و قرار است فردا اعتراض نمایندگان به امتیازبندی آنان برای حضور در کمیسیون‌ها رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به انتشار لیست‌هایی از تعیین کمیسیون‌های تخصصی نمایندگان مجلس دوازدهم، گفت: تمام این لیست‌ها گمانه‌زنی و برآورد اولیه است و ممکن است تغییر کند و کمیسیون‌های برخی از نمایندگان مجلس جابه‌جا شود. هنوز اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص نشده است.

وی توضیح داد: برخی از نمایندگان به امتیازات داده شده به آنان برای حضور در کمیسیون‌های تخصصی اعتراض داشتند و تا پایان وقت امروز نمایندگان فرصت دارند که اعتراضات خود در این مورد را اعلام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، مجلس شورای اسلامی فردا جلسه علنی ندارد و برای تسریع در تعیین تکلیف کمیسیون‌های تخصصی مجلس دوازدهم و مشخص شدن اعضای آن و برای بررسی اعتراضات نمایندگان به امتیازبندی آنان برای حضور در کمیسیون‌ها، فردا (چهارشنبه) جلسه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رؤسای شعب برگزار می‌شود.

کد خبر 6133150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha