۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

استاندار بوشهر:

۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه خط ریلی بوشهر پرداخت می‌شود

۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه خط ریلی بوشهر پرداخت می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از تسریع پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: تا ۱۰ روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه خط ریلی بوشهر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی مسائل مختلف استان از جمله طرح‌های راهسازی و راه‌آهن استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تسریع این طرح‌ها در نقاط مختلف استان اظهار کرد: توسعه طرح‌های راهسازی یکی اولویت‌ها در توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می‌شود و در این دولت توجه ویژه‌ای به این مهم شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه این استان از خط ریلی بهره‌مند نیست گفت: استان بوشهر از راه‌های مختلف جاده‌ای، بزرگراه، خطوط هوایی، دریایی برخوردار است و برای اتصال خط ریلی کشور به بنادر استان بوشهر پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز تسریع یافته است.

استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای خط ریلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در بررسی مشکلات راه‌آهن بوشهر به شیراز با حضور راه و شهرسازی مقرر شد تا ۱۰ روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه خط ریلی بوشهر پرداخت شود که گام مؤثر در تسریع این طرح است.

محمدی‌زاده بازدید مدیر عامل راه آهن کشور از تمام قطعات راه آهن بوشهر و رفع موانع موجود را از دیگر مصوبات نشست با وزیر راه و شهرسازی دانست و اضافه کرد: پیمانکاران قطعات مختلف راه آهن بوشهر شیراز، با ارائه صورت وضعیت، مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

کد خبر 6133249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha