۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

مدیر فرهنگی امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

مشارکت در انتخابات تبلور وجود دموکراسی در کشور است

مشارکت در انتخابات تبلور وجود دموکراسی در کشور است

لاهرود- مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مشارکت در انتخابات یکی از عرصه‌های مهمی است که ملت ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی می‌کنند.

اسماعیل دستگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: انتخابات صحنه شکوهمند تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هرچه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن مان به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است، افزود: مشارکت در انتخابات یکی از عرصه‌های مهمی است که ملت عظیم‌الشأن ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) خاطرنشان کرد: بی‌تردید حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور در برابر دسیسه ها و توطئه‌های دشمنان با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد بنابراین نباید کمترین قصور، ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به این مهم داشته باشیم.

دستگزار ادامه داد: شرکت در انتخابات، رسالت همه کسانی است که عزت و اقتدار این خاک و سرزمین مقدس در روح و جانشان نهفته است و هر لحظه زندگی‌شان در پیوندی محکم، استوار و ناگسستنی با سرنوشت نظام و انقلاب قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اینک هشتم تیر ماه سال جاری، میعادگاه عاشقان و دوستداران ایران است و وظیفه خطیر همه آحاد مردم، آن است که با عزمی راسخ، همبستگی گسترده و شور و شعور، حماسه‌ای جاودان خلق کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فعالان فرهنگی در دعوت آحاد مردم برای حضور با شکوه در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست که می توانند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی و اسلامی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین کنند.

وی در خاتمه سخنان خود از آحاد مردم دعوت کرد که در این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و با شکوه داشته باشند تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر گهر، هموارتر و پرشتاب تر شود.

کد خبر 6133430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha