جزئیاتی جدید از جهنم شابوره

جزئیاتی جدید از جهنم شابوره

مقاومت فلسطین در حالی ضرباتی مهلک به اشغالگران وارد کرد که تل آویو جزئیات بیشتری از عملیاتی که هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در رفح را به دنبال داشت، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد: مبارزان ما در حال نبرد سنگین با نظامیان دشمن در محورهای درگیری در شهر رفح هستند و ضربات مهلکی به جنگ افزارها و نظامیان دشمن وارد کرده و با موشک ضدزره به جان اشغالگران افتاده اند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز بیان کرد: مبارزان ما در حال درگیری شدید با نظامیان و ادوات اشغالگران در محورهای شهر رفح هستند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز از درگیری شدید مبارزانش با نظامیان و جنگ افزارهای آنها با سلاح مناسب در شهر رفح در جنوب غزه خبر داد.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از هلاکت شماری از نظامیان صهیونیست بر اثر انفجار منزلی در اردوگاه الشابوره در رفح فاش و اعلام کرد: ارتش تحقیقات درباره ابعاد بمبگذاری منزلی در اردوگاه الشابوره در رفح در روز گذشته که به کشته شدن چهار نظامی و زخمی شدن هفت نفر دیگر منجر شد را آغاز کرده است.

در این گزارش آمده است: نظامیان قبل از ورود به ساختمان بمب‌هایی را به داخل این منزل انداختند تا اگر مواد منفجره بود، منفجر شود اما چیزی منفجر نشد. هنگامی که نظامیان وارد این منزل شدند، انفجار مهیبی رخ داد که بخش از منزلی بر سر نظامیان فرو ریخت. عملیات خارج کردن اجساد و زخمی‌ها از زیر آوار ساعات زیادی طول کشید.

کد خبر 6133459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha