حمله موشکی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶ عصر روز سه‌شنبه یازدهم ژوئن ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حرش برعام با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی و فعال‌شدن سامانه پدافند هوایی گنبدآهنین خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی چندین موشک را به سوی اهدافی مشکوک در «زرعیت» شلیک کرده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شلیک موشک از سوی سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «زرعیت» به اشتباه انجام شده است.

همچنین این رسانه‌ها از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در الجلیل غربی خبر دادند و مدعی شدند که برخی موشک‌ها از سوی سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی رهگیری شده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرگذاری عملیات‌های حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند: این روزها کریات شمونه به شهر ارواح مبدل شده است.

این رسانه‌ها ضمن اشاره به ناکامی رژیم صهیونیستی در مقابله با پهپادهای مقاومت اسلامی لبنان بیان کردند: مشخص نیست که صدای پهپادهای بالای سر شما، از آن پهپادهای خودی است یا پهپادهای حزب‌الله.

کد خبر 6133676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      مرگ بر اسرائیل