۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹

حماس: اسراییل از تاریخ درس نگرفته است

حماس: اسراییل از تاریخ درس نگرفته است

عبدالحکیم حنینی به رژیم صهیونیستی درباره یورش به کرانه باختری هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به دشمن صهیونیستی هشدار داد فلسطینیان هرگز تسلیم سیاست ارعاب این رژیم نخواهند شد.

بر این اساس، عبدالحکیم حنینی، از مقامات ارشد حماس در واکنش به نسل کشی فلسطینیان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و ایجاد ترس و وحشت در کرانه باختری گفت: اسرائیل اگر تصور می‌کند با کشتار در کرانه باختری و نوار غزه می‌تواند فلسطینیان را از سرزمین آبا و اجدادی شأن بیرون کرده و یا آنها را مجبور به تسلیم کند دچار توهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیل هرگز از تاریخ درس نگرفته است و نمی‌داند مردمی که برای آزادی و استقلال خود می‌جنگند را نمی‌توان سرکوب کرد زیرا آنها آمادگی هر گونه ایثار و جان فشانی را دارند.

حنینی با اشاره به یورش امروز نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، تاکید کرد: علی رغم حمله امروز ارتش اسرائیل به کرانه باختری، دشمن صهیونیست به اهداف خود در تسلیم کردن فلسطینیان نخواهد رسید.

سخنان این مقام ارشد حماس پس از آن صورت می‌گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز به طور گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد. طی حمله‌ای که به یک روستا در نزدیکی جنین انجام شد تا این لحظه ۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

کرانه باختری اکنون تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین است با این حال مقامات حماس که در غزه ساکن هستند همواره در حمایت از فلسطینیان نقش فعال و ویژه ای را داشته‌اند.

کد خبر 6133864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha