۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۶

فرماندار تنگستان:

ظرفیت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های اقتصادی تنگستان استفاده شود

ظرفیت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های اقتصادی تنگستان استفاده شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید از ظرفیت افراد توانمند در اجرای کارهای بزرگ اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان تنگستان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در بازدید از شرکت در دست احداث تولید بتن‌های جاده‌ای در روستای گورک مزار حسینی در بخش دلوار اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید انجام شود استفاده از ظرفیت کسانی است که می‌توانند کارهای بزرگ اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان اجرا کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در این بازدید که مدیران مرتبط با حوزه کاری این واحد تولید بتن در شهرستان نیز حضور دارند هدف تسریع در روند کاری و احداث این واحد و بر طرف شدن مشکلات پیشروی آن است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای تولید سنگ‌های بتنی مورد نیاز که مورد درخواست شهرستان است در حال انجام است یاد آور شد: باید تدابیری اتخاذ شود تا مشکلات و موانع احتمالی در راه احداث و تکمیل این پروژه بر طرف و شتاب بیشتری در اجرای باکیفیت و مطلوب و این پروژه در شهرستان بر اساس برنامه زمانبندی ۳۰ روز اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه احداث این واحد در تنگستان زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از نیازهای شهرستان در زمینه سنگ‌های بتنی خارج از استان تهیه می‌شود احداث این واحد در بخش دلوار می‌تواند تا حدودی نیازهای تنگستان و بوشهر در زمینه سنگ‌های بتنی بر طرف کند.

کد خبر 6133881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha