۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۳:۲۳

شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان

شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان باعث شهادت طالب سامی عبدالله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جویا در جنوب لبنان با شهادت شماری از رزمندگان حزب الله همراه بود.

بر این اساس، طی عملیات تل آویو طالب سامی عبدالله مشهور به ابوطالب از چهره‌های برجسته حزب الله لبنان به شهادت رسید. عملیات رژیم صهیونیستی به وسیله پهپاد صورت گرفته و این حادثه ۴ کشته و شماری مجروح برجای گذاشته است.

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی شهادت ابوطالب را تأیید کرد اما مکان دقیق و زمان شهادت وی را اعلام نکرد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر از شلیک ده‌ها راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی از جمله کفر بلام و قشر حاذیف خبر داد. همچنین یک مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مرزهای جنوبی لبنان هدف رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

مقامات صهیونیست تاکنون از اظهار نظر درباره حمله امروز به مواضع حزب الله در جنوب لبنان اجتناب کردند. با این حال، کابینه ائتلافی نتانیاهو به شدت از شرایط جبهه شمالی این رژیم ناراضی است. حملات حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی تل آویو را مجبور به تخلیه بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین از این مناطق کرده است.

اعضای راستگرای افراطی کابینه نتانیاهو همانند ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و نیز بتزالل اسموتریچ، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی بر تشدید درگیری‌ها با حزب الله و آغاز جنگ با لبنان تاکید دارند؛ موضوعی که با توجه به فرو رفتن تل آویو در باتلاق غزه بعید به نظر می‌رسد.

کد خبر 6133920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      2 1
      تهدیدحمله به حزب الله ولبنان یک جنگ روانی ویک تبلیغات توخالی است تاحزب الله را برانجام عملیات بازداردوروحیه ی آنان را تضعیف کند!@@.