۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۵

فرماندار تنگستان:

پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم در حال اجرا است

پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم در حال اجرا است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات کم بهره در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ضمن تبریک این هفته عنوان داشت: با برنامه ریزی خوب دولت سیزدهم در شهرستان تنگستان، اقدامات مؤثر و متنوعی در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ظرف سه سال گذشته در چند حوزه متفاوت جهاد کشاورزی اتفاقات بسیار خوبی افتاد و از جمله آنها اجرای طرح الگوی کاشت بود که در دولت سیزدهم بر اساس نیاز و روش‌های جدید کشاورزی کاشت گندم در شهرستان عملیاتی شد.

وی یاد آور شد: یکی از بحث‌هایی که در جهاد کشاورزی باید به آن پرداخت می‌شد موضوع تعداد زیادی از کارگاه‌های اقتصادی بود چه در حوزه کشاورزی و چه بخش آبزی پروری که مدت‌های غیر فعال بودند که به عنوان زیر مجموعه جهاد کشاورزی بشمار می‌آید احیا شد و به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: تا قبل از دولت سیزدهم در تنگستان یک مرکزی تکثیری لارو ماهی یک مرکزی بود که طی سه سال در این دولت با دعوت از مردم و سرمایه گذاران هم استانی ۲ مرکز لارو ماهی دیگر ایجاد شد می‌تواند تا حدودی نیاز شهرستان در زمینه لارو ماهی برطرف کند.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که در حوزه جهاد کشاورزی انجام شد و موفقیت آمیز بود بحث مدیریت و ساماندهی تأمین، توزیع و استفاده صحیحی از آب که با یک کار بسیار خوبی که ایجاد شد سامانه نانینو صورت گرفته امروز نه در تأمین آرد و نه در توزیع با نظارت‌هایی که انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در نحوه پخت نان در شهرستان با نظارت‌های بسیار خوبی که توسط بازرسان انجام می‌گردد به نحو مطلوب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در تنگستان از نظر توزیع کالای اساسی مورد نیاز موردم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی اقلام مورد خانواده‌ها در انبارهای شهرستان موجود است.

لطفی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی و نخیلات با احداث جاده بین مزارع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان انجام شده و همچنین پشتیبانی و نوسازی ساختار نخیلات شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات کم بهره در جریان است.

کد خبر 6133937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha