۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱

اختلال در سامانه فروش خودروهای سایپا

اختلال در سامانه فروش خودروهای سایپا

سامانه فروش گروه خودروسازی سایپا همزمان با آغاز پیش فروش محصولات این شرکت دچار اختلال شده است و امکان ثبت نام وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش فروش سه محصول ساینا S، سهند S و کوییک GX-L شرکت سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه آغاز شد، اما امکان ثبت نام وجود ندارد.

متقاضیان از همان لحظه شروع ثبت نام تلاش برای خرید را آغاز کردند، اما یا صفحه انتخاب خودرو باز نشد و یا امکان واریز وجه وجود نداشت.

بر اساس گزارش صدا و سیما، شرکت سایپا پیش از این نیز به مناسبت عید سعید فطر فروش گذاشته بود که لحظاتی قبل از آغاز فروش، آن را لغو کرد و متقاضیانی که پول خود را برای فروش آماده کرده بودند بلاتکلیف ماندند.

شرایط پیش فروش محصولات سواری برای دو خودرو ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC ویژه سه گروه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است و خودروی سهند S صرفاً برای طرح عادی اجرا می‌شود.

در بخشنامه پیش فروش سایپا، قیمت خودروها به صورت غیرقطعی است و مبلغ نهایی بر اساس قیمت روز خودرو در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. همچنین موعد تحویل این خودروها هفته چهارم دی تا اسفند سال جاری اعلام شده است.

از ابتدای سال جاری تا کنون این دومین بار است که متقاضیان خرید خودرو از شرکت سایپا ناکام می‌مانند، شرکت ایران خودرو نیز از سال ۱۴۰۲ هیچ طرح فروشی اجرا نکرده است.

کد خبر 6134350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha