۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۸

دو هفته بعد از اعلام تاریخ؛

وضعیت انتخابات شطرنج/ هیچ خبری نیست؛ نه از صلاحیت نه دعوت‌نامه

وضعیت انتخابات شطرنج/ هیچ خبری نیست؛ نه از صلاحیت نه دعوت‌نامه

با وجود گذشت دو هفته از اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج و تاکید بر تعیین رییس در این تاریخ، هنوز هیچ اقدامی برای تشکیل مجمع انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، ۱۹ تیر با برگزاری مجمع انتخاباتی، رییس جدید این مشخص می شود.

این زمان ۸ خرداد و پس از نهایی شدن با وزارت ورزش اعلام رسمی شد. با این حال و با وجود گذشت دو هفته از نهایی شدن زمان انتخابات شطرنج، هنوز اقدام قابل توجهی برای تشکیل مجمع آن صورت نگرفته است به خصوص که دعوت نامه ای برای اعضا ارسال نشده است.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، عدم اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را دلیل این موضوع عنوان می کند.

وی در این زمینه با تاکید بر اینکه پیشنهاد تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی از طرف فدراسیون مطرح و توسط وزارت ورزش تایید شد، گفت: لزوم ارسال دعوت نامه برای اعضای مجمع جهت شرکت در آن، مشخص شدن وضعیت کاندیداها است. باید همراه با دعوت نامه اسامی کاندیداها نیز برای اعضا ارسال شود اما هنوز در این زمینه به نتیجه مشخصی نرسیده ایم.

دستگردی خاطرنشان کرد: پیگیر ارسال دعوت نامه برای اعضای مجمع هستیم. هفته گذشته مکاتبه ای با وزارت ورزش داشته و خواستار اعلام وضعیت کاندیداها شدیم اما تا به امروز پاسخی دریافت نکرده ایم.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با تاکید بر پیگیری وضعیت کاندیداها گفت: باید نتیجه تایید صلاحیت ها مشخص شود تا برای ارسال دعوتنامه اقدام شود. فدراسیون شطرنج پیگیر موضوع است و بعید می دانم مشکلی پیش بیاید. انتخابات به موقع برگزار می شود و زمان مصوب تغییر نخواهد کد.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در پروسه انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفته اند.

کد خبر 6134352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha