۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

دستاورد دانش بنیان ها؛

معدن کاری به کمک هوش مصنوعی با پلتفرم مدیریت هوشمند

معدن کاری به کمک هوش مصنوعی با پلتفرم مدیریت هوشمند

یک پلتفرم ایرانی با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد و به آنها در بهینه‌سازی فرآیندها، پیش‌بینی خطرات احتمالی کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، علی رمضانی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد: پلتفرم نرم‌افزاری تحت وب شرکت با نام تجاری «پیت مپ» خدمات تخصصی تحول دیجیتال و معدن‌کاری دیجیتال را به معدن‌کاران کشور ارائه می‌دهد.

وی افزود: «پیت مپ» گامی فراتر از هوشمندسازی و تخصیص ماشین‌آلات است و تمام فرآیندهای معدن‌کاری را از اکتشاف تا استخراج به طور کامل پوشش می‌دهد. کارایی «پیت مپ» در افزایش راندمان، به معدن‌کاران در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان کمک می‌کند. همچنین به طور کامل با نیازهای هر معدن و هر نوع استخراج قابل انطباق است.

رمضانی خاطرنشان کرد: جامعیت این پلتفرم به معدن‌کاران امکان می‌دهد تا تمام فرآیندهای خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت و کنترل کنند و در واقع با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، تحلیل‌های هوشمندانه‌ای را به معدن‌کاران ارائه می‌دهد. این تحلیل‌ها به معدن‌کاران کمک می‌کند تا فرآیندهای خود را بهینه‌سازی کنند، راندمان را افزایش دهند و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

کد خبر 6134388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha