۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

محموله ۲۰۰ کیلویی تریاک در دیلم متوقف شد

محموله ۲۰۰ کیلویی تریاک در دیلم متوقف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقابله جدی با مواد مخدر را در دستور کار داریم و در این راستا شاهد کشفیات گسترده‌ای در استان هستیم.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دیلم با همکاری واحد گشت یگان امداد در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای خاکی بندر دیلم به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سوسنی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق شدند خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که از استان‌های جنوبی بارگیری و قصد انتقال به استان‌های غرب کشور را داشت کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، هشدار داد: مأموران جان بر کف پلیس بوشهر با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می‌کنند.

کد خبر 6134411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha