صفد همچنان در آتش خشم حزب الله می سوزد+فیلم

صفد همچنان در آتش خشم حزب الله می سوزد+فیلم

حملات گسترده مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی سبب آتش سوزی گسترده در این مناطق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در میرون، تسفعون، سعسع و دویو درشمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند که آتش سوزی گسترده‌ای در نزدیکی شهر صفد اشغالی در تنیجه حملات حزب الله لبنان رخ داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به حجم آتش سوزی گسترده در شمال فلسطین اشغالی از به کارگیری ۲۵ تیم آتش نشانی با حمایت هواپیماها برای خاموش کردن دهها مورد آتش سوزی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر دقایقی پیش مجدداً در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله الجلیل غربی به صدا درآمده است.

این منابع از احتمال حمله پهپادی و موشکی به این مناطق خبر دادند.

حزب الله لبنان از صبح امروز تا این لحظه حملات گسترده‌ای را به مناطق شمالی فلسطین اشغالی در پاسخ به ترور یکی از فرماندهان ارشد خود در شهرک جویا در جنوب لبنان توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی انجام داده است.

این حملات عبارتند از؛ حمله موشکی به پایگاه رویسه القرن در مزارع اشغالی شبعا و وارد کردن تلفات قطعی به اشغالگران، حمله موشکی به پایگاه الرمثا در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا و وارد کردن تلفاتی قطعی به صهیونیست‌ها، هدف قرار دادن یک کارخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در سعسع، هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه عین زیتیم با موشک‌های کاتیوشا، حمله موشکی به مقر نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی در پایگاهی در الجلیل و انبارهای تسلیحاتی در عمیعاد، حمله راکتی به پایگاه زرعیت، حمله موشکی به پایگاه رامیا و حمله راکتی به پایگاه الراهب در الجلیل علیا. همچنین حزب الله مقر یگان نظارت هوایی و اداره عملیات هوایی در پایگاه میرون را هدف حمله موشکی قرار داد.

کد خبر 6134480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha