۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴

سردار رادان:

امنیت انتخابات در سه سطح پیگیری می‌شود

امنیت انتخابات در سه سطح پیگیری می‌شود

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امنیت انتخابات در سه سطح یعنی قبل از انتخابات شامل مراسم، تبلیغات، میتینگ‌های قانونی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه دومین روز از بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران فراجا اظهار داشت: امنیت انتخابات و مراسمی که به طور کلی در کشور صورت می‌گیرد از کار ویژه‌هایی است که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی باید با تمام امکاناتش در خدمت مردم و ذی‌نفعان باشد.

وی ادامه داد: یکی از آنها امنیت انتخابات ریاست جمهوری است که زودهنگام با شهادت آیت الله رئیسی یار مردم از جبهه خدمت انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: حوزه امنیت انتخابات در سه سطح یعنی قبل از انتخابات شامل مراسم، تبلیغات، میتینگ‌های قانونی در دستور کار است؛ همچنین انتظامی رصد می‌کند که در بین نامزدها و طرفداران آنها بی اخلاقی رخ ندهد.

وی افزود: موضوع دوم حین انتخابات است یعنی زمانی که مردم به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا نامزد موردنظرشان را انتخاب کنند کلیه شعب، صندوق‌ها اعم از ثابت و سیار و همچنین مراکزی که از صندوق‌ها باید برای شمارش استفاده بشود تحت کنترل و امنیت و نظارت باشند.

سرداران مرحله آخر انتظامی در مأموریت انتخابات را شمارش آرا در امنیت کامل عنوان کرد رئیس جمهور انتخاب شود که در خدمت مردم باشد

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: از مرز تا مرکز کلیه همکاران من اعم از مرزبانی، انتظامی، یگان‌های تکاوری و سایر مجموعه آماده هستند که امنیت کامل و در خور شأن مردم را اجرا کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به موضوعات مطرح شده در همایش مذکور پرداخت و عنوان کرد: امروز ما در خدمت مدیران عزیز در مرکز تا همه لایه‌های اجرایی بودیم رؤسای پلیس، معاونین و مشاورین و فرماندهان شهرستان‌ها و هنگ‌های مرزی و همچنین یگان‌های تکاوری و ویژه و حوزه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات برای دو موضوع در خدمتشان بودیم. نخست اینکه ارزیابی که از عملکردشان در گذشته داشتیم را خدمتشان ارائه دهیم و در وهله بعد اولویت‌هایی که باید در سال ۱۴۰۳ ادامه دهیم را یک بار دیگر مرور کرده و تاکید داشته باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: در حوزه عبور و مرور و شدآمدی و کنترل تصادفات در نوروز توانستیم با وجود افزایش ترددی که بود کاهش ۱۰.۵ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشته باشیم و این روند ادامه دارد و در حوزه وقوع و کشف در سرقت مفتخریم به مردم بگوییم با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و استفاده از پابندهای الکترونیکی و افزایش گشت‌ها و عِده و عَده در حوزه مبارزه با سرقت به کاهش ۲۰ درصدی سرقت و افزایش ۳۰ درصدی کشف رسیدیم که این روند را ادامه می‌دهیم تا به وضعیت بهتری برسیم.

کد خبر 6134539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha