۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

۵ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در «دشتستان» توقیف شد

۵ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در «دشتستان» توقیف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط مأموران انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران انتظامی شهرستان دشتستان در یک اقدام هوشمندانه موفق به شناسایی پنج دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در محل از قبل شناسایی شده حاضر و به صورت همزمان از پنج باب منزل مسکونی بازرسی به عمل آورده که پنج دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار سوسنی به بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را ۲۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت تردد چنین موتورسیکلت‌هایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی به صورت جدی و با قاطعیت با متخلفین و قانون شکنان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6134604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سینا ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      11 2
      هنر کردید
    • کشاورز US ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      16 2
      در شهرهای بزرگ با موتورهای ۱۳۰۰ به بالا تردد میکنند، کسی هم کاری به کارشون نداره و تردد در روزهای تعطیل هم آزاد میباشد. در استانهای جنوبی از جمله بوشهر که شهر مرزی است تردد آزاد بوده و باید باشد .حالا بعضی اورگانها با ورود به منازل مردم دنبال چه هستند خدا داند. در استانهای جنوبی به علت گرما باید ام
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      16 2
      این موتورها را چکار میکنید و چرا توقیف میکنید و چرا برگه تردد صادر نمیکنید و چرا مجوز حضور در جاهای خاص را نمیدهید تا جوان هم سالم بماند چررا همش دنبال بگیر و ببند هستین
    • ترکمن ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      مسخرس
    • US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      چکار کردن بنده خداها فقط عاشق موتور هست گناهشون هست