۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰

بخشدار ریگ:

مدیران اجرایی در بخش ریگ عملکردها را برای مردم تشریح کنند

مدیران اجرایی در بخش ریگ عملکردها را برای مردم تشریح کنند

بوشهر- بخشدار ریگ از همه مدیران اجرایی خواست برای ایجاد امید و نشاط در جامعه و بیان خدمات ماندگار دوره کوتاه ریاست‌جمهوری شهید رییسی به تشریح عملکرد حوزه کاری خود در بین مردم بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ریگ شهرستان گناوه از برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای مراسم گرامی داشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همچنین ایام عزاداری و گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در برپایی باشکوه مراسم عزاداری برای شهدای خدمت نشانه عمق آگاهی، بصیرت و قدرشناسی آنها است.

بخشدار ریگ با بیان گوشه‌هایی از خدمات دولت سیزدهم در سطح بخش ریگ، افزود: اجرای طرح‌های مهم اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، فعال کردن واحدهای صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و تحقق خواسته‌های مردم در نقاط شهری و روستایی از جمله لایروبی خور بندر ریگ، اجرای نهضت ملی مسکن، احیای زیرساخت‌های ورزشی، احداث مراکز جامع سلامت و پانسیون پزشکان و سایر طرح‌های محرومیت زدایی همه بیانگر این خدمات است.

بخشدار ریگ با اشاره به تحریم‌های دشمنان برای ایجاد آسیب به ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت به فضل الهی دولت سیزدهم با خدمات خود توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی را ناکام گذاشت.

بخشدار ریگ به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه جاری اشاره کرد و افزود: در راستای تداوم خدمت رسانی و دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مردم فردی اصلح را انتخاب کنند.

وی در ادامه از همه مدیران اجرایی خواست برای ایجاد امید و نشاط در جامعه و بیان خدمات ماندگار دوره کوتاه ریاست‌جمهوری شهید جمهور دکتر رئیسی به تشریح عملکرد خود در محافل و مجامع مختلف مردم بپردازند.

بخشدار ریگ تاکید کرد: همه مسؤولان ضمن حفظ وحدت و همدلی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار نهضت خدمت به مردم، مقدمه مشارکت فعال و حداکثری در پای صندوق‌های رأی را فراهم کرده، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و برای حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از منافع ملی و امنیت میهن اسلامی در سطح بین المللی بکوشند.

در این نشست اعضای شورای اداری بخش ریگ گزارشی از عملکرد دستگاه‌های حوزه مسئولیت در سال ۱۴۰۲ ارائه دادند و. در پایان تصمیمات لازم به منظور کیفیت ارائه عملکرد و خدمات انجام شده و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرا و تلاش برای تأمین اعتبار تکمیلی اتخاذ شد.

کد خبر 6134635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha