۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

رییس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع):

قدرت مهمترین مساله جهاد تبیین در نظام و انقلاب است

قدرت مهمترین مساله جهاد تبیین در نظام و انقلاب است

بردسکن- رییس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از مهمترین مساله های جهاد تبیین در نظام و انقلاب، قدرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد زارعی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که با محوریت انتخابات در سالن اجتماعات فرمانداری بردسکن با حضور فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری برگزار شد، اظهار کرد: مساله انقلاب اولین موضوعی است که باید آن را بشناسیم و تبیین کنیم.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) افزود: دشمن امروز در جامعه برای جوانان و خانواده ما شبهه ایجاد کرده است ولی آیا چقدر آمادگی داریم که انقلاب را برای آنان بازگو کنیم؟

وی با بیان اینکه امام و امت در کنار یکدیگر دشمنان این نظام را ناامید و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کردند، گفت: امروز اگر این نظام و انقلاب اقتدار و عزت دارد به واسطه کنار هم بودن امام و امت است.

زارعی به وعده صادق اشاره کرد و افزود: وقتی صفر تا صد وعده صادق را بررسی می‌کنیم، مهمترین نکته در وعده صادق تصمیم گیری در تنبیه دشمن بود.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: یکی از مهمترین مساله‌های جهاد تبیین در نظام و انقلاب، قدرت است.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات باید انقلاب و عظمت انقلاب را بشناسیم گفت: مسائل را برای مردم تبیین کنیم و رسالتی که همه ما مدیران داریم این است که خود را در معرض امامین انقلاب قرار دهیم.

زارعی از شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی به نیکی یاد کرد و افزود: رئیس جمهور شهید ما مصداق خدمت و بندگی در راه خدا بود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب خستگی ناپذیر بودند، لذا در انتخابات پیش رو فردی را باید انتخاب کنیم که راه شهید رئیسی را پیش گرفته است.

برای انقلاب شبکه سازی کنید

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در ادامه جلسه شورای اداری بردسکن گفت: هر کدام از مدیران شهرستان یک مرجع هستند و باید به دنبال شبکه سازی برای انقلاب باشند و اگر شهید سلیمانی در جبهه مقاومت موفق و سد راه دشمن شد، به دلیل این بود که همه ظرفیت‌ها را پای کار آورد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی شبکه سازی کرد و همه قومیت‌ها و ظرفیت‌ها را پای کار آورد تا دشمن را زمین گیر کند.

مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی

زارعی به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم که همه اقشار در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، چرا که مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند و اگر مردم پای کار نظام و انقلاب باشند، دشمن هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کد خبر 6134660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha