دفتر رسانه‌ای دولت غزه:

ارتش اشغالگر بیش از ۹۰ درصد شرق رفح را ویران کرده است

ارتش اشغالگر بیش از ۹۰ درصد شرق رفح را ویران کرده است

دفتر رسانه‌ای دولت غزه از ویرانی گسترده در مناطق شرقی رفح در پی حملات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر رسانه‌ای دولت غزه با صدور بیانیه‌ای اطلاعاتی را در خصوص جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در استان رفح واقع در جنوب نوار غزه ارائه داد.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه با اشاره به ویرانی‌های گسترده در شرق رفح اعلام کرد: ارتش اشغالگر بیش از ۹۰ درصد مناطق شرقی استان رفح را ویران کرده است. ارتش اشغالگر با هدف‌قراردادن تیم‌های پزشکی در استان رفح، آنان را به توقف ارائه خدمات به فلسطینیان مجبور کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر همچنان به یورش به استان رفح از شرق این استان گرفته تا منطقه ساحلی آن ادامه می‌دهد.

دفتر رسانه‌ای دولت غزه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح ادامه داد: اشغالگران سیاست ویرانی، کوچاندن و نسل‌کشی جمعی را در استان رفح دنبال می‌کنند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۷ هزار و ۲۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۴ هزار و ۹۳۲ نفر رسیده است.

کد خبر 6134744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      تنفر جهانیان از یهودیان کودک کش ضد بشر و حمایت جهانی فرهيختگان و اساتید و دانشجویان پایان عمر منحوس یهودیان را رقم می‌زند . درود بر مجاهدان محور مقاومت