۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲

سردار گودرزی:

مردی همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند

مردی همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه ۱۶ خرداد، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در خانه خود توسط شوهرش به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با دست آمدن هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند، ساعاتی از جنایت نگذشته بود موفق به شناسایی مرد جنایتکار شدند و بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: مرد جنایتکار در بازجویی‌های مدعی شد، به خاطر اختلافات خانوادگی با همسرم خانه را ترک کردم اما هر چند روز یک بار به سراغ همسرم می‌آمدم تا پولی از او بگیرم و بتوانم هزینه موادم را تأمین کنم؛ شب حادثه به سراغ همسرم رفتم تا بار دیگر از او پول بگیرم.

وی بیان داشت: همسرم در خانه‌های مردم کار می‌کرد و برایش سخت بود که پولش را برای من خرج کنم. سر همین موضوع درگیر شدیم و ناخواسته دست به قتل زدم.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبر 6134790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha