۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۴۴

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران کشاندن پای ایران به جنگ بود

هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران کشاندن پای ایران به جنگ بود

کرمانشاه- رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران در سوریه کشاندن پای جمهوری اسلامی ایران به جنگ بود.

به گزارش خبرنگار، آیت الله علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در نشست جهاد تبیین که با حضور نیروهای مسلح استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: شکل‌گیری جبهه چند ملیتی مقاومت موجب شکست راهبردها و نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه، افزود: جنگ ۳۳ روزه حزب الله و رژیم صهیونیستی، عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق نابودی دکترین و سیاست‌های این رژیم منحوس را رقم زد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به اهداف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: امروز این رژیم در بن بست و باتلاقی بی‌سابقه گیر افتاده است که با این حمله قصد داشت برای نجات و خروج خود از این باتلاق و جلب حمایت‌های دیگر کشورها، پای جمهوری اسلامی ایران را به جنگ بکشاند.

آیت الله سعیدی بهم ریختن نظام فکری جبهه مقاومت، ایجاد رعب، وحشت و تهدید بیشتر نسبت به چهره‌های شاخص ایران در منطقه، خروج از بن بست سیاسی و کاهش حمایت ایران از مقاومت و فلسطین را از دیگر اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به کنسولگری ایران در سوریه دانست.

وی تاکید کرد: با درایت رهبر معظم انقلاب، رژیم منحوس اسرائیل در این زمینه دستاوردی نداشت و شکستی ننگین خورد.

آیت الله سعیدی در ادامه سخنان خود به موضوع انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: ملت ما امروز یک رسالت مهم و خطیر بر دوش دارد و آن انتخاب یک فرد اصلح، ولایت مدار و با توان مدیریت بالا است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو سرنوشت ساز است، بیان کرد: وظیفه نیروهای مسلح بیان معیارهای فرد اصلح است و نباید به مصادیق ورود پیدا کنند.

کد خبر 6134813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رصد ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 1
      بهتر بود آرزوی دیرینه ملت مسلمان را در ورود به جنگ با اسرائیل محقق می کردید
    • ناشناس ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      3 0
      نه اینکه پاتون کشیده نشد ؟ فقط کم مونده بود ایران را به فنا بدید