۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر:

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری در مهدی‌شهر/ ۴متخلف بازداشت شدند

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری در مهدی‌شهر/ ۴متخلف بازداشت شدند

مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از کشف سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در محدوده گردشگری پرور خبر داد و گفت: چهار متهم در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی شهاب الدین عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی مهدی‌شهر با بیان اینکه مأموران انتظامی این شهرستان متوجه حضور شکارچیان در محدوده گردشگری پرور شدند، ابراز داشت: با هماهنگی قضائی خودرو مورد نظر تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت برای دستگیری متخلفان ایست بازرسی در محور مواصلاتی محل تردد به صورت موقت ایجاد و خودرو مورد نظر متوقف شد.

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر بابیان اینکه خودرو متخلفان مورد بازرسی قرار گرفت، ابراز داشت: سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ در این پرونده کشف و ضبط شد.

شهاب الدین بابیان اینکه چهار متهم در این پرونده دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تکمیل و برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم به محض مشاهده هر گونه مصادیق صید و شکار و نگهداری سلاح به صورت غیر قانونی از درگیری مستقیم پرهیز و مراتب را گزارش دهند تا موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 6134874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha