۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۵

فرماندار گناباد:

۱۰۹۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود

۱۰۹۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود

گناباد - فرماندار گناباد گفت: ۱۰۹۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۰۹۲ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان گناباد افتتاح می‌شود اظهار کرد: سهمیه این شهرستان در راستای نهضت ملی مسکن احداث ۳۶۵۰ واحد مسکونی بود که تا کنون زمین مورد نیاز برای احداث هفت هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

فرماندار گناباد با بیان اینکه تا کنون ۳۵۰ واحد مسکونی در شهرستان گناباد افتتاح شده است افزود: هم اکنون حدود ۱۰۰۰ واحد مسکونی در سایت‌های مختلف شهرستان گناباد از مرحله فونداسیون تا نازک کاری در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه اجرای نهضت ملی مسکن از همه شهرهای استان جلوتر است گفت: ۵۵۵ واحد مسکونی روستایی در شهرستان گناباد در حال احداث است.

نصیری با بیان اینکه در طی سه سال دولت سیزدهم ۳۲ روستا در شهرستان گناباد گازرسانی شده است افزود: در همین مدت با اجرای پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای خوش منزل و حسین‌آباد آزاد روستای بدون برق در این شهرستان نخواهیم داشت.

فرماندار گناباد از فعالیت ۹۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناباد خبر داد و خاطرنشان کرد: باید با بیان دستاوردهای دولت سیزدهم و امیدآفرینی زمینه افزایش حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

کد خبر 6134983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha