۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۳

معاون استاندار گلستان:

مشارکت حداکثری موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن می شود

مشارکت حداکثری موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن می شود

آزادشهر-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت حداکثری موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در نشست با نخبگان شهرستان آزادشهر، اظهار کرد: انتخابات یک نعمت الهی است که به واسطه انقلاب اسلامی به‌دست آمده است و قطعاً عدم مشارکت در انتخابات کفران نعمت است.

وی افزود: اگر انتخابات با مشارکت حداکثری هم‌راه شود، مایه اقتدار نظام اسلامی و موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه همه مردم است، گفت: با تبیین، امید آفرینی و بیان شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح و دولت تراز انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

وی یادآور شد: با مرور فراز و فرودهای انقلاب اسلامی می‌توان به معیارهای دولت اصلح رسید، هرگاه نگاه دولت خود باوری و اتکا به توان داخلی با محوریت مردم و عمل به فرمایشات ولی‌فقیه بود شاهد افتخارات زیادی بوده‌ایم.

مهاجر اظهار کرد: هرگاه پیش‌رفت کشور را به بیگانگان گره زدیم و منتظر توجه و حمایت غرب شدیم، شاهد توقف و فرود کشور شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم با درایت رئیس‌جمهور شهید، نگاه به مردم به‌عنوان یک شاخص مهم در حکم‌رانی اسلامی تغییر کرد و رابطه خادم و مخدوم جایگزین سایر رویکردها شد.

وی افزود: نخبگان، ائمه جمعه و علما، دانشگاهیان و دیگر افراد تأثیرگذار جامعه با تبیین و روشنگری ضمن مشارکت افزایی، شاخص‌های حکم‌رانی انقلابی که در دولت شهید جمهور رئیسی متبلور بود را برای مردم تبیین کنند.

کد خبر 6135018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha