۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۵

با حضور استاندار ایلام انجام شد؛

پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در ایلام رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در ایلام رونمایی شد

ایلام-پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی در ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه نمایشگاه روایت خدمت ۱۰۰۰ روزه شهید جمهور و آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی با حضور استاندار در ایلام برگزار شد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی گفت: دولت سیزدهم در مسائل فرهنگی به ویژه ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها کارنامه درخشانی دارد.

وی از نمایشگاه روایت خدمت و پیشرفت ۱۰۰۰ روزه شهید جمهور که با همکاری ستاد روایت پیشرفت استانداری و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، بازدید کرد.

استاندار ایلام سپس در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کرد.

وی در این برنامه گفت: با نگاه شهیدجمهور برای افزایش تعداد کتابخانه‌ها و تجهیز این مجموعه‌ها تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا در جمع نوجوانان، خطاب به آن‌ها گفت: هیچ سرمایه‌ای با ارزش‌تر از کتاب و کتاب‌خوانی نیست و قطعاً تلاش شما نوجوانان در زمینه کسب علم و معرفت تضمین‌کننده آینده کشور است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نوجوانان و رأی اولی‌های حاضر در کتابخانه مرکزی ایلام به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بسیار باشکوه برگزار شد و استان ایلام با مشارکت بیش از ۵۳ درصد، رتبه چهارم کشور را از نظر مشارکت در انتخابات، کسب کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بلوغ سیاسی مردم استان و با توجه به این‌که هرگاه بحث اقتدار کشور مطرح بوده است؛ مردم با وجود مشکلات، هم پای‌کار بوده‌اند؛ مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات ۸ تیرماه حماسه خلق خواهند کرد.

بهرام‌نیا همچنین از کتابخانه تخصصی کودکان نیز بازدید کرد.

دیدار با جمعی از نوجوانان از دیگر برنامه‌های استاندار ایلام در حاشیه برنامه بازدید وی بود.

کد خبر 6135080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha