۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

در ۴۶ حوزه امتحانی؛

آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد

آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد

آزمون غربالگری (مرحله انفرادی) شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی امروز ۲۴ خرداد در ۴۶ حوزه امتحانی در پنج حیطه المپیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون غربالگری (مرحله انفرادی) شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در پنج حیطه آموزش پزشکی، استدلال بالینی، هنر و سلامت، مدیریت نظام سلامت و همگرایی در علوم پایه، امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد در یک نوبت صبح، برگزار شد.

این آزمون در چهار حیطه به صورت الکترونیک و در حیطه هنر و سلامت به صورت الکترونیک – تشریحی برگزار شد.

براساس اعلام دبیرخانه شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تاریخ برگزاری آزمون حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه در کلان مناطق آمایشی تغییر کرده است و این آزمون در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

دانشجویان می توانند از شنبه ۹ تیر تا چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ طرحنامه ایده فناورانه (در قالب بوم ناب) در حوزه هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال را براساس دستورالعمل ارسال شده به دانشگاه ها بر روی سامانه به آدرس Sanjeshp.ir بارگذاری کنند.

سامانه راس ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه غیر فعال می شود و از آنجائیکه مدت زمان زیادی برای بارگذاری در نظر گرفته شده است به هیچ وجه امکان تمدید وجود نخواهد داشت. در صورت عدم بارگذاری به موقع، ‌گروه از ادامه رقابت در المپیاد محروم خواهد شد.

آزمون کارآفرینی در ۱۰ دانشگاه کلان منطقه (مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و یکی از دانشگاههای علوم پزشکی شهر تهران) برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون غربالگری متمرکز (مرحله اول آزمون انفرادی)، نتایج آزمون غربالگری از سوی مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی در دوم تیرماه ۱۴۰۳ منتشر می شود و آزمون انفرادی دوم توسط ۱۰ کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نتایج در ۳۰ مردادماه اعلام می شود.

آزمون گروهی متمرکز شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در روزهای ۱۷ تا ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار خواهند شد.

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در شهریورماه ۱۴۰۳ در حیطه های استدلال بالینی: بیماری ها و حوادث عروق مغزی، همگرایی در علوم پایه: آترواسکلروزیس، مدیریت نظام سلامت: پیشگیری و سلامت خانواده، کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه: سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی، آموزش پزشکی: فناوری های پیشرفته و هوشمند در آموزش برگزار می شود.

کد خبر 6135242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha