۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹

پیام ولایتی به سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

پیام ولایتی به سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پیام دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران توسط دکتر بیژن رنجبر مسئول تمشیت و رسیدگی به امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران قرائت شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

«خدمت خانواده معزز شهدا، مدیران، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان حاضر در سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران سلام عرض می کنم.

به روح بلند و نورانی شهدا ادای احترام کرده و از دست اندرکاران برگزاری این آیین پر ارج سپاسگزاری می کنم.

به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) شهادت همیشه نفع دارد و همیشه از خسارت محفوظ است.

بی تردید شهادت میراثی ارزشمند است که از سالار شهیدان به ما رسیده است و در فرهنگ غنی اسلامی و مفاهیم بلند شیعی جایگاه مهم و ویژه ای دارد.

اینجا حکایت از رادمردانی است که با تکیه بر عشق، ایمان و اخلاص در خطیرترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف حق علیه باطل حاضر شدند و از سنگر شرف و عزت ملت ایران محافظت کردند و حماسه های جاویدان آفریدند.

اینجانب ضمن تجدید احترام به امام شهیدان و شهدای سربلند انقلاب اسلامی ایران، از خداوند متعال علو درجات ارواح طیبه شهیدان را مسئلت داشته و به خانواده معزز آنان درود می‌فرستم.

همچنین از مسؤولین و دست اندرکاران سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه اقدس حق تعالی توفیقات روزافزون همگان را در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای جلیل القدر خواستارم.»

کد خبر 6135264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      آقای ولایتی . به مشکلات معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد هم توجه کنید .