۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه:

استفاده از آب شرب در مصارف کشاورزی ممنوع است

استفاده از آب شرب در مصارف کشاورزی ممنوع است

کرمانشاه- مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه گفت: استفاده از آب شرب در مصارف کشاورزی ممنوع است.

رضا داودی در گفت‌گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق آئین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر کردن استخرها و ساخت‌وسازها خلاف مقررات است، اظهار کرد: بر اساس قانون قطع انشعاب آب سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی‌صلاح در انتظار افراد متخلفی است که آب شرب را در مصارف کشاورزی استفاده نمایند.

وی افزود: استفاده بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب شرب، با توجه به کاهش بارش‌ها و افزایش دمای هوا در استان، تنها راه گذر از تنش آبی است.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه از برخورد قاطع با دارندگان انشعابات غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از آب شرب، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است و در این زمینه هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

داودی از کلیه مشترکان محترم استان درخواست کرد و گفت: با مدیریت مصرف و با پرهیز از هرگونه اسراف، از آب شرب برای مصارف غیرشرب استفاده نکنند و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و پایدارتر شرکت آب و فاضلاب را یاری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد آبیاری مزارع و باغات کشاورزی با آب شرب مراتب را به شرکت آب و فاضلاب استان اعلام نمایند.

کد خبر 6135276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha