۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

رییس شورای شهر بوشهر:

گذرهای جدید در محلات جنوبی بوشهر ایجاد می‌شود

گذرهای جدید در محلات جنوبی بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: گذرهای جدید در محلات جنوبی بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهبود عبور و مرور شهروندان یکی از رویکردهای شورای ششم است و احداث گذر شهید گرد، تکمیل تقاطع سردار سلیمانی و احداث گذر مرکز تحقیقات از شاخص ترین اقدامات در این زمینه است.

وی بازگشایی املاک در مسیر گذر را نیز یکی دیگر اقدامات بسیار خوب شورای ششم در زمینه بهبود حمل و نقل درون شهری دانست که در سه سال اخیر ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در این زمینه اختصاص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به حجم ترافیک محلات جنوبی به ویژه تنگک‌ها از ایجاد یک جاده جدید ۲۴ متری ضلع غربی محلات تنگک خیابان آزادی تا گذر شهید گرد خبر داد و افزود: با تأیید فرآیند مناقصه این پروژه توسط شورا پیمانکار آن مشخص و در چند روز آینده عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

خاطر نشان کرد این گذر ۲۴ متری به طول سه و نیم کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان در مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد و نقش مهمی در بهبود حمل و نقل محلات جنوبی به ویژه تنگک ها خواهد داشت.

نیک روش ادامه داد: ایجاد گذرهای جدید از محلات جنوبی به این گذر در راستای کاهش ترافیک در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تعامل خوبی که با دستگاه‌های نظامی برقرار شده شاهد تحقق این امر باشیم.

کد خبر 6135307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha