۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶

جباری عنوان کرد؛

تشویق نیروهای بهداشتی در اجرای قانون جوانی جمعیت

تشویق نیروهای بهداشتی در اجرای قانون جوانی جمعیت

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، گفت: وزیر بهداشت از ابتدای اجرای قانون جوانی جمعیت همواره بر تشویق نیروهای بهداشتی تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر جباری فاروجی، با بیان اینکه امسال برای دومین بار در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی از برترین‌های جوانی جمعیت تجلیل شد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، کاشان و تهران حائز رتبه عالی یا مدال طلا جوانی جمعیت شدند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به عملکرد مناسب در راستای اجرای این قانون، دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد، قم، گناباد و کرمانشاه نیز حائز رتبه خیلی خوب یا مدال نقره شدند و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیشابور، دزفول، خلخال، تربت حیدریه و فسا نیز رتبه خوب یا مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت تصریح کرد: وزیر بهداشت از ابتدای اجرای قانون جمعیت همواره بر تشویق نیروهای بهداشتی که در این زمینه فعالیت داشته و عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تاکید دارد که در مراسم روز گذشته نیز ۴ بهورز و مراقب سلامت که بهترین عملکرد را داشته‌اند، مورد تشویق واقع شدند.

وی تاکید کرد: شاخص‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای انتخاب نیروهای بهداشت فعال در زمینه جوانی جمعیت شامل تعداد مشاوره‌های فرزندآوری در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، موالید حاصل از مشاوره‌های انجام شده و تعداد مادران باردار تحت پوشش این نیروها بوده است.

کد خبر 6135432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha