۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران:

انتهای هر تیمداری باید تیم ملی موفق باشد/ باید حساس باشیم

انتهای هر تیمداری باید تیم ملی موفق باشد/ باید حساس باشیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی را در سطح بین المللی با توجه به مشخص شدن گروه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام ملت‌های آسیا با لائوس، هند و مغولستان همگروه شد.

حسین عبدی در خصوص این موضوع گفت: قرعه کشی را از صبح پیگیری می‌کردیم که این موضوع فقط مربوط به تیم جوانان نبود بلکه قرعه نوجوانان را هم پیگیری می‌کردیم به این دلیل که بحث تیم‌های ملی است و باید روی آنها حساس باشیم تا هر کمکی می‌توانیم برای صعود این تیم‌ها به دور نهایی جام ملت‌های آسیا و سپس جام جهانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در قرعه کشی دور نهایی انتخابی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا در گلدان اول بودیم که باعث شد در یک گروه چهار تیمی با حضور تیم‌های لائوس، هند و مغولستان همگروه شویم و امیدوارم بتوانیم از این گروه با آمادگی بالای بازیکنان صعود کنیم.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان افزود: امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی را در سطح بین المللی با توجه به مشخص شدن گروه داشته باشیم.

عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان گفت: متأسفانه اندکی کارمان را با تأخیر شروع کردیم که به دلیل تعطیلات نوروزی بود. اصرار داشتم قبل از پایان فروردین امور اولیه جوانان را انجام داده باشیم که شامل رؤیت بازیکنان مستعد در سطح کشور و همچنین باشگاه‌های مختلف بود. کار چهار ماه را به سختی در یک ماه انجام دادیم، شهرستان‌های زیادی رفتیم و بازیکنان زیادی را در تیم‌های مختلف دیدیم. بین اردوها شهرستان‌های مختلف رفتیم که کار سختی بود.

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: بازیکنانی که سال گذشته در رده نوجوانان بودند حالا با تیم‌های بزرگسالان خود تمرین می‌کنند. فکر می‌کنم یکی از معضلاتی که با تیم‌های محترم باشگاهی باید حل کنیم روی برنامه‌ریزی درباره حضور بازیکنان است تا در اردوهای ما شرکت کنند. انتهای هر تیم‌داری و باشگاه داری داشتن یک تیم ملی قوی است که باشگاه‌ها به آن افتخار کنند امیدوارم این هماهنگی صورت بگیرد همانطور که از قبل بوده و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

کد خبر 6135458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha