۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹

فرماندار دیلم:

ظرفیت روابط عمومی‌ها در انتخابات ۸ تیر ماه استفاده شود

ظرفیت روابط عمومی‌ها در انتخابات ۸ تیر ماه  استفاده شود

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: ظرفیت تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم در انتخابات ریاست جمهوری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی عصر پنج شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت ۴ اصل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، ضمن تشکر از زحمات همه روابط عمومی‌ها و اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی که گذشت اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه فراهم شود.

فرماندار دیلم تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، در نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی انتخابات در میادین اصلی، مراکز و معابر پر تردد شهرها و روستاها، تبیین عملکرد مثبت دولت و نظام در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و روز شمار انتخابات در فضای مجازی باید عملیاتی شود.

وی به نقش ویژه روابط عمومی‌ها در تأثیرگذاری افکار عمومی و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه اشاره کرد و افزود: امروز در عصر ارتباطات، روابط عمومی به‌عنوان هنر، علم و دانش بین‌المللی مطرح است و شما به عنوان چشمان بینا و گوش شنوای دستگاه خود وظیفه بسیار حیاتی برعهده دارید.

ظرفیت روابط عمومی‌ها در انتخابات ۸ تیر ماه  استفاده شود

فرماندار دیلم روابط عمومی‌ها را بازوی اصلی مدیران هر اداره و سازمان دانست و افزود: روابط عمومی‌ها با استفاده از ابزار نوین ارتباطی و استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی باید نقش خود را به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه به خوبی ایفا کنند.

پیش بینی ۳۳ شعبه اخذ رأی در دیلم

اسدی انتخابات باشکوه و سالم، بی حاشیه و با رعایت مر قانون را شایسته ملت ایران دانست و افزود: ملت ما در هر دوره بصیرت سیاسی خود را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات نشان داده‌اند و این دوره هم به فضل خدا حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: در انتخابات پیش رو ۳۳ شعبه اخذ رأی در دیلم خواهیم داشت که بالغ بر ۷۰۰ نفر در آن فعالیت خواهند کرد ولی در این میان نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بسیار ویژه خواهد بود چرا که باید در راستای ایجاد شور انتخاباتی گام برداشته و اطلاع رسانی لحظه به لحظه داشته باشند.

در پایان این جلسه تعدادی از مدیران روابط عمومی‌های ادارات هم نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تقویت روابط عمومی‌های شهرستان و راه کارهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور بیان کردند.

کد خبر 6135485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha