۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۲

آیت الله نوری همدانی:

انتخاب کاندیدای اصلح زمینه ساز تحقق ایران قوی است

انتخاب کاندیدای اصلح زمینه ساز تحقق ایران قوی است

قم- مرجع تقلید شیعیان با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب کاندیدای اصلح زمینه ساز تحقق ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی عصر پنجشنبه در دیدار سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فداکاری و خدمت به کشور در سابقه آقای جلیلی است و ایشان عمر خود را صرف اسلام و انقلاب کرده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت نقش مردم گفت: در دوران دفاع مقدس مردم با جان و مال و فرزندان خود در راه دفاع از اسلام و کشور به صحنه آمدند و امروز نیز باید توجه داشت که تمامی فعالیت ها باید در مسیر رفاه و آسایش مردم باشد.

وی با دعوت از ملت ایران برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب کاندیدای اصلح زمینه ساز تحقق ایران قوی است.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه امام علی علیه السلام به مالک اشتر گفت: توجه به مردم از جمله تاکیدات امیرالمومنین علیه السلام است.

وی عنوان کرد: امروز شاهد جنایات بیشمار رژیم اشغالگر قدس و آمریکا بر علیه مردم بی دفاع غزه هستیم که شناخت دشمنان امری لازم و ضروری است و این انقلاب ثابت کرد خون بر شمشیر پیروز است و زمینه ساز امر ظهور خواهد بود.

کد خبر 6135705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha